Termeni și condiții

1. DEFINITII SI TERMENI

Pro-Horeca.ro – este denumirea comerciala a S.C. PRO HORECA S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Venus, Str. Nicolae Iorga 46, Venus, avand numar de ordine in Registrul Comertului J13/5131/22.01.2004, cod unic de inregistrare fiscala RO16073823.

Administratorul site-ului  (www.pro-horeca.ro) isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare “Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Ne rezervăm dreptul de a opera modificări de conținut, formă, așezare, prețuri, produse, fără a fi necesară anunțarea în prealabil a Clienților/ Utilizatorilor despre acestea.

SC PRO HORECA SRL își rezervă dreptul de a actualiza prezenții termeni și condiții fără o notificare prealabilă a persoanelor care utilizează acest site, modificările intrând în vigoare de la momentul publicării lor pe site. Este obligația Clienților /Utilizatoarilor de a verifica periodic clauzele cuprinse in prezenții termeni și condiții.

2. Politica de vânzare online

Magazinul online este destinat persoanelor fizice cu vârsta peste 16 ani și cu domiciliul ori reședința în România, precum și persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită livrarea Produselor pe teritoriul României. Pro-Horeca.ro își rezervă dreptul unilateral de a selecta produsele disponibile, de a adauga sau înlatura anumite produse, de a efectua sau înceta oricând anumite campanii publicitare, precum și de a efectua orice modificare cu privire la prețul produselor.
Accesul pe Site și/sau la Magazinul online poate fi restricționat anumitor Utilizatori sau Clienți, în cazul în care proprietarul Magazinului online/Site-ului consideră că are motive justificate să considere că este prejudiciat prin activitatea /conduita respectivului Utilizator/Client sau că se încalcă acești Termeni și Condiții, se comite un caz de fraudă sau se încalcă legea aplicabilă. Utilizatorul/Clientul al cărui acces pe Site, respectiv la Magazinul online, a fost astfel restricționat se poate adresa cu o solicitare departamentului de relații cu clienții, arătat la secțiunea “Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restricționării.

2.1. Accesul in vederea efectuarii unei comenzi ii este permis oricarui client/cumparator.

2.2. Pentru motive justificate Pro-Horeca.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului/cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Pro-Horeca.ro

2.3 Pro-Horeca poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Pro-Horeca are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

2.4. Ofertele și prețurile afișate pe site sunt valabile până în momentul în care vânzătorul le retrage, le modifică sau le infirmă, atât prin intermediul informațiilor înscrise pe site, cât și prin orice mijloace de comunicare la distanță cu clienții, înainte de perfectarea contractului de vânzare.

2.5. Utilizarea site-ului de către vizitatori și clienți este condiţionată de respectarea prezentelor Termeni și condiții, precum şi a tuturor prevederilor și reglementărilor legale aflate în vigoare în momentul accesării. Accesând, parcurgând şi utilizând site-ul, vizitatorul și/sau clientul acceptă automat și necondiționat prevederile prezentelor Termeni și condiții, iar acestea vor prevala asupra oricăror altor eventuale înţelegeri scrise sau verbale, convenite anterior cu acesta/aceștia.

2.6. Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si nu includ T.V.A.

2.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2.8. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica și/sau actualiza în orice limite informaţiile publicate pe acesta, inclusiv dar nelimitându-se la caracteristicile tehnice ale produselor, la preţul lor, la modalitatea de plasare a comenzilor pentru acestea în orice moment, fără preaviz, fără motivare și fără ca modificările să atragă în vreun fel responsabilitatea vânzătorului pentru comenzile neconforme, plasate ulterior modificărilor efectuate.

3. Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala 

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor. 

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia. 

4. Facturare şi plată

Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresă de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv :

– În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului conținând Produsele comandate. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți sumă exactă de numerar.

-Plata prin ordin bancar

5. Plângeri referitoare la conformitatea Produselor

În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioadă de garanție, stabilită conform legii, Clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa aratată la Secţiunea Contact sau telefonic.

În cazul în care Vânzătorul constată reclamația Clientului ca fiind întemeiată, Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, Clientului i se va restitui Prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 30 (treizeci de zile) de la soluționarea reclamației.
În cazul în care reclamația va fi considerată că neîntemeiată, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, fără vreo altă obligație din partea vânzătorului.
Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, Clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic la adresa furnizată la înregistrare. 
 

6. MODALITĂȚI DE PLATĂ

7.1. Bunurile / Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.pro-horeca.ro au prețul stabilit în dreptul fiecăruia. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate fără o notificare prealabilă către Clienți/Vizitatori.

Orice modificare de pret nu produce efecte asupra comenzilor deja inregistrate.
Efectuarea platii contravalorii produselor comandate va fi efectuata in numerar prin ramburs  sau prin ordin de plata in baza facturii proforme transmise pe adresa de e-mail indicata. Dovada platii va fi trimisa de indata prin e-mail in vederea eficientizarii perioadei de livrare. 

Datele necesare pentru efectuarea platii se regasesc pe site-ul nostru la rubrica Contact si pe factura proforma.

7. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI DREPTURI DE AUTOR

7.1. SC  Pro Horeca SRL, precum și toate produsele comercializate pe acest site, împreună cu toate logo-urile afișate, sunt mărci inregistrate și se bucură de toate prerogrativele conferite de Legea nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice. Orice utilizare fără drept atrage răspunderea persoanei vinovate conform prevederilor legale. 

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a SC Pro Horeca SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect.
7.2. Utilizatorii/Clienții pot descărca și tipări conținutul de pe site-ul www.pro-horeca.ro doar pentru uzul personal sau necomercial.


7.3. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, decompilarea, distribuirea, publicarea, afișarea, modificarea, crearea de componente sau produse sau servicii complete derivate, precum și orice modalitate de exploatare a conținutului site-ului www.pro-horeca.ro, cu excepția afișării pe ecranul unui computer personal și imprimarea sau descărcarea, în scop personal și necomercial, de  documente sau informații.

Clientului / Utilizatoarului nu ii sunt permise transferul catre terte persoane, alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de SC Pro Horeca SRL, includerea oricarui continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care certifica dreptul de autor al Pro Horeca  SRL asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distribuirea unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului decat cu acordul scris expres al Horeca Pro Horeca SRL.

Orice continut la care Clientul / Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzator si acesta si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Vanzatorului cu referire la acel Continut.

In cazul in care Vanzatorul confera Clientului / Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul / Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite. in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Vanzatorului pentru respectivul Client / Utilizator sau oricare alt tert care obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

Niciun Continut transmis catre Client / Utilizator , prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc)sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Pro Horeca  SRL, care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care acesta exista, fata de respectivul continut.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau prin acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

8. Garanţia produselor:
S.C. PRO HORECA S.R.L. isi asuma responsabilitatea de a acorda garantie pentru toate produsele comercializate, exceptie facand produsele speciale.

Orice produs trimis in service trebuie sa fie insotit de: ambalajul original, toate accesoriile cu care a fost livrat si o copie a certificatului de garantie si/sau o copie a facturii. Pe spatele copiei gantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului (Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul trimiterii produsului in service.

Garantia se acorda exclusiv produselor achizitionate de la S.C. PRO HORECA S.R.L. care indeplinesc conditiile de intrare in service, firma nefiind raspunzatoare in fata tertilor care au achizitionat produse comercializate de catre PRO HORECA prin diversi distribuitori.
Termenul de rezolvare al unei garantii poate varia de la 1 pana la 15 zile lucratoare.
Pentru solicitarea neintemeiata a garantiei, clientulul este obligat sa achite un onorariu de 10euro/ora in schimbul timpul pierdut pentru consultarea produsului aflat in service si taxele de transport tur – retur. Produsele trimise in service care nu au un defect real, produsele ce nu indeplinesc conditiile garantiei si produsele ce nu constituie obiectul garantiei, pot fi considerate solicitare neintemeiata a garantiei.

Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

In cazul in care, din diverse motive, nu se vor putea solutiona problemele produsului / produselor defecte, intr-o perioada de 30 de zile calendaristice, beneficiarul are dreptul de a revendica contravaloarea acestora sau de a inlocui produsele defecte cu alte produse.

In cazul in care produsul nu se poate inlocui cu unul identic, se va recurge la inlocuirea acestuia cu un produs cat mai apropiat de cel defect.

S.C. PRO HORECA S.R.L. isi rezerva dreptul de a solicita diferenta de pret in cazul in care beneficiarul solicita schimbarea produselor cu produse din alta categorie de pret.

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor in service, in cazul in care acestea se afla in unul sau mai multe din urmatoarele cazuri:
– neprezentarea certificatului de garantie din diverse motive (pierdere, instrainare e.t.c.);
– prezentarea produsului la intrarea in service fara a fi insotit de un document in care este specificat defectul reclamat si datele de contact ale beneficiarului;
– lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
– deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;
– produsul a suferit modificari sau reparatii de catre persoane neautorizate;
– produsul a fost deteriorat datorita manipularii necorespunzatoare.

9. ANULAREA COMENZILOR SI RETURNAREA PRODUSELOR

9.1. Orice comandă poate fi anulată de către client gratuit, doar înainte de expedierea produsului de către vânzător, prin contactarea telefonică a vânzătorului la numerele de telefon afișate pe site.

9.2. Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda plasată de către Cumpărător, printr-o notificare prealabilă adresată acestuia, fără a datora daune-interese, în cazul în care se descoperă că informațiile comunicate de către cumpărător sunt incomplete, false și/sau incorecte.

9.3. Orice reclamaţii legate de serviciile sau produsele vânzătorului, incluzând defecte de manufacturare sau funcţionare necorespunzătoare a produselor aflate în garanţie vor fi imediat comunicate de către client, prin orice mijloace de comunicare la distanță (scrisoare, e-mail, telefon). Aceasta nu se referă la distrugeri sau alte evenimente suferite în timpul transportului şi livrării. Clientul va specifica denumirea produsului cumpărat și numărul facturii fiscale care îl însoțește.

9.5. Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, împachetate în aceiaşi manieră în care au fost primite, fără defecte sau urme de folosire. Clientul va fi răspunzător pentru taxele de transport privind returnarea produselor.

9.6. Produsele care au fost deteriorate sau distruse datorită modului incorect de folosire, depozitare incorectă sau în timpul transportului nu vor fi acoperite de garanţie. Clientul are obligaţia să efectueze o inspecţie completă a produselor în momentul primirii.

9.7. Rambursarea valorii produselor returnate de client va fi efectuată în termen de 30 de zile de la data notificării.

9.8. Vânzătorul va verifica produsele returnate și va restitui sumele primite drept plată pentru acestea doar în cazul în care defectele, distrugerile sau urmele de folosință nu pot fi imputate utilizării neconforme sau neglijente a produselor, cu nesocotirea instrucțiunilor înscrise în manualul de utilizare.

10. Politica de livrare a produselor

Termenul de livrare a comenzii este de  1-3 zile lucratoare din momentul efectuarii comenzii la produsele disponibile in STOC.   15-30 zile pentru produsele care sunt LA COMANDA
In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, va anuntam pe email sau telefon.
CONDITIILE DE LIVRARE sunt:

– GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 500 RON 
– 15 RON pentru comenzile cu valoarea cuprinsa intre 0 si 500 RON, pentru orice destinatie din Romania, indiferent de numarul de produse sau greutatea coletului.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

Pro Horeca isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Pro Horeca care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Pro Horeca fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Pro Horeca de la acest client.

Atentie: in cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.
 

11. Politica de confidentialitate :

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, PIATRAONLINE este obligata sa administreze, in conditii de siguranta deplina si doar in scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine in momentul plasarii unei comenzi.

Aceste date personale sunt reglementate si de Legea nr. 506/2004, care prevede prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private.

Cumparatorul nu va face publica, unor terti, prin orice mijloace, nicio informatie cu caracter privat primita de la Vanzator, sub sanctiunea obligarii acestuia la plata de daune de interese. Persoanele fizice sau juridica care au acces la aceste date cu caracter confidential sunt: Persoana Vizata, Partenerii Contractuali ai operatorului, furnizorii de servicii si bunuri (ex: companiile de curierat, procesatorii de plăti, etc).

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a folosi informatiile furnizate de catre Cumparator in vederea realizarii contractului la distanta. De asemenea Cumparatorul nu va face publice niciunei terte parti nicio informatie cu privire la comanda, fara acordul scris al Vanzatorului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul, in baza acordului prealabil al utilizatorului, de a stoca si folosi in interes propriu adresele IP, in scopul realizarii activitatilor de marketing, informare, facturare sau alte asemenea, orice informatie furnizata de catre Cumparator prin intermediul site-ului pro-horeca.ro. 
De asemenea el nu va furniza niciunei terte parti informatiile primite de la Cumparator, cu exceptia partenerilor agreati, furnizori de servicii cu care exista un contract prin care se protejeaza aceste date primite de la Cumparator.

Atunci cand utilizeaza website-ul Vanzatorului, Utilizatorul / Cumparatorul va furniza Vanzatorului informatii personale pe care aceasta le va folosi doar in completarea comenzii, in pregatirea livrarii, in caz de nelamuriri care pot aparea si in informarea Cumparatorului cu privire la orice oferte speciale sau noi game de produse.

Drepturile clientilor PRO HORECA: 
1. Dreptul la informare
2. Dreptul de acces la date (inclusiv procedura exacta de urmat sau adresa de e-mail folosita);
3. Dreptul de intervenție asupra datelor.
4. Dreptul de opoziţie;
5. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate în baza unei prelucrări automate;
6. Dreptul de a se adresa justiţiei.

Pentru orice informatie suplimentara cu privire la dreptul de opoziţie (persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări) trimiteti un email catre: office@pro-horeca.ro